Blog

Za Blogomaniju ‘13, koja se održava na Kopaoniku od 28. novembra do 01. decembra, prijavilo se, za prvih sedam dana, više od 350 ljudi!    Tviter predstavlja besplatnu drustvenu mrezu koja je veoma popularna,mozemo ga nazvati mikro blogom  koji omogućava svojim korisnicima da čitaju tuđe i šalju svoje mikro-tekstualne unose, takozvane tvitove. Procene broja korisnika variraju i najčešće se govori o cifri od oko 100 miliona korisnika.



 Blog (anglizam, duži naziv weblog) je publikacija na Internetu (web-u) koja

sadrži prvenstveno periodične članke u obrnutom vremenskom slijedu - najnoviji

članci nalaze se na vrhu stranice.

Blogovi mogu biti individualni i kolaborativni. Terminološki za sada nema dinstinkcije

kao u engleskom jeziku gdje se termin weblog češće koristi za kolaborativne, a blog za

individualne projekte. Mogu biti u obliku časopisa, tematski, osobni. Mogu biti povezani

u skupine, tematski ili vezano uz domenu koju se nalaze - blogosfera.

• Veliki porast blogovi mogu zahvaliti padu interesa za masovne medije.

U Sjedinjenim Američkim Državama, gledanost nacionalnih TV mreža te

štampanih medija je u znatnom padu. Karakteristično je da se publika okrenula

većem broju kablovskih kanala, a izdavaštvo je krenulo u smjeru mikro

publikacija.

Neprofitni autori kao i autori na početku svog stvaralačkog rada često se zanimaju za

kolaborativne projekte u koje se ubrajaju i blogovi.

• Individualni blogovi često predstavljaju trač rubrike koje prenose minorna

događanja, glasine i osobne stavove. Kako najčešće nemaju uredništvo, već

se radi o laicima koji samostalno iznose teme koje su interesantne njima i uskoj

skupini istomišljenika, javno mjenje blogove često smatra neozbiljnim.

Ozbiljni kolaborativni projekti svog svoje ažurnosti često ne zaostaju sa masovnim

medijima. U tzv. ozbiljnoj, često žutoj štampi ponekad se prenose poluinformacije

iznesene na blogovima, što upućuje da ovaj informativni sustav ponekad ima znatni

utjecaj. Na blogu se bilježe i propagandne aktivnosti, primjerice političke kampanje.
1. Ima preko 152,000,000 blogova na internetu.

2. Svake sekunde nastane novi blog.

3. Vecina ljudi cita blogove vise puta na dan.

4.Jutro je najpopularnije vrijeme za citanje blogova.

-Jutro 79%

-Podne 64%

-Vece 51%

-Noc 40%

5.Ne trebaju nikakve vjestine za pravljenje bloga. Samo treba da znas o cemu ces pisati.

6. Blogovi imaju uticaj. Istrazivanja pokazuju da mnogo korisnika internet vole da citaju kritike na blogovima.

7. Americki internet korisnici provode 3 puta vise vremena na blogovima i drustvenim mrezama nago na e-mailu.

E-mail 8%

Blog/drustvena mreza 24%

No comments:

Post a Comment